TYÖLLISYYDEN ASIAKASRAATI
Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys käynnisti keväällä 2016 työllisyyden asiakasraatitoiminnan. Työllisyyden asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä työllistymiseen liittyvistä palveluista. Asiakasraati on jäsenilleen oiva mahdollisuus vaikuttaa, ehdottaa, antaa palautetta sekä ideoida yhdessä muiden jäsenten kanssa.
Asiakasraati:
- Käsittelee työllistymiseen liittyviä palveluita
- Kokoontuu neljä kertaa vuodessa
- Raadissa on aina mukana kaksi hankkeiden työntekijää: toinen puheenjohtajan ja toinen sihteerin roolissa
- Raadissa käsiteltävät teemat ja asiat nousevat raatilaisilta itseltään
- Jokaisesta raatitapaamisesta kootaan muistio
- Raadissa esille tuotuja asioita hyödynnetään yhdistyksen omien työllistymispalveluiden kehittämisessä, työllisyyspalveluiden kehittämisessä yleensä sekä vaikuttamistyössä.
Asiakasraatitoiminnasta voit kysyä:
Johanna Seppänen, kehittämispäällikkö, KAJO-keskus
johanna.seppanen@pksotu.fi tai 050 467 0356