TYÖLLISYYDEN ASIAKASRAATI

Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys käynnisti keväällä 2016 työllisyyden asiakasraatitoiminnan. Työllisyyden asiakasraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jonka tarkoituksena on tuottaa tietoa, kokemuksia ja mielipiteitä työllistymiseen liittyvistä palveluista. Asiakasraati on jäsenilleen oiva mahdollisuus vaikuttaa, ehdottaa, antaa palautetta sekä ideoida yhdessä muiden jäsenten kanssa.

Asiakasraati:

  • Käsittelee työllistymiseen liittyviä palveluita
  • Kokoontuu neljä kertaa vuodessa
  • Raadissa on aina mukana kaksi hankkeiden työntekijää: toinen puheenjohtajan ja toinen sihteerin roolissa
  • Raadissa käsiteltävät teemat ja asiat nousevat raatilaisilta itseltään
  • Jokaisesta raatitapaamisesta kootaan muistio
  • Raadissa esille tuotuja asioita hyödynnetään yhdistyksen omien työllistymispalveluiden kehittämisessä, työllisyyspalveluiden kehittämisessä yleensä sekä vaikuttamistyössä.

Asiakasraatitoiminnasta voit kysyä:
Johanna Seppänen, kehittämispäällikkö, KAJO-keskus
johanna.seppanen@pksotu.fi tai 050 467 0356

Ajankohtaista työllisyyden asiakasraadista



Muokattu viimeksi: 07.11.2019