Lähellä.fi-etäinfo: Näin käytät leijuketta

08.04.2024 klo 13:00 - 14:30 / Koulutus/seminaari

Ilmoittaudu ilmaiseen Lähellä.fi-etäinfotilaisuuteen!  Infossa esittelemme Lähellä.fi-palvelua ja kerromme leijuke-työkalustamme, jolla voit näyttää Lähellä.fi:hin syötettyä tietoa verkkosivuillasi.

Lähellä.fin leijukkeella voit toteuttaa verkkosivuillesi listauksen esimerkiksi yhdistyksesi Lähellä.fi-palveluun ilmoittamista tapahtumista ja  ryhmistä,  lähelläsi toimivista yhdistyksistä tai muista Lähellä.fi:hin ilmoitetuista koulutuksista ja tapahtumista ja toiminnoista.

Ilmoittaudu mukaan etätilaisuuteen 7.4. mennessä: https://www.lahella.fi/infot-ja-koulutukset

Lisätietoa ja ohjeet Leijukkeen käyttöönottoon

Esimerkkejä leijukkeen käytöstä:

Lähellä.fi on valtakunnallinen verkkopalvelu, jossa järjestöt, seurat, yhdistykset ja yhteisöt voivat ilmoittaa kaikesta toiminnastaan, tapahtumistaan, avusta ja tuestaan sekä vapaaehtoistehtävistään.

Palvelua ylläpitää ja kehittää Lähellä-verkosto, joka koostuu aluetoimijoista ympäri Suomen. Palvelun voi ottaa käyttöönsä mikä tahansa yhdistys, seurakunta tai julkisen sektorin toimija missä tahansa päin maata.⁠

Tärkeimmät asiat pidetään Lähellä⁠.

Lähellä.fi-palvelu:  www.lahella.fi

Toiminta-alue

Alue
Valtakunnallinen, Pohjois-Karjala