Lähellä.fi ja Commu aloittivat yhteistyön – järjestötieto leviää nyt aiempaa kattavammin

Lähellä.fi ja auttamisen sovellus Commu ovat aloittaneet yhteistyön ja Lähellä.fi:ssä julkaistut vapaaehtoistehtävät näkyvät nyt myös automaattisesti Commussa. Commu on mobiilisovellus/ alusta, joka auttaa  ihmisiä tekemään vapaaehtoistyötä ja tutustumaan lähialueensa toimijoihin.

Lähellä.fi:n ja Commun yhteistyön myötä Yhdistykset  saavat entistä kattavampaa näkyvyyttä vapaaehtoistoiminnalleen, sillä Lähellä.fi-palvelun vapaaehtoistehtävä-ilmoitukset tavoittavat nyt myös Commun käyttäjät: Commulla on jo lähes 100,000 rekisteröitynyttä käyttäjää.

Commu-palvelun haku perustuu karttatoimintoon, joten Lähellä.fi:stä siirtyvät ne vapaaehtoistehtävät, joille on määritelty sijainti.

Miten otat uudesta näkyvyydestä hyödyn irti?

Saat kaiken hyödyn irti Commun tuomasta lisänäkyvyydestä tekemällä seuraavat asiat:

1. Rekisteröi organisaatiosi Lähellä.fi-palveluun.
  1. Lisää Lähellä.fi:hin organisaatiotietojen lisäksi myös toimintailmoituksia. Toimintailmoituksia hyödynnetään Commun lisäksi myös erilaisissa tapahtumakalentereissa – pelkät organisaatiotiedot eivät välity muihin palveluihin.
  1. Huolehdi, että ilmoituksessasi on informatiivinen ja houkutteleva otsikko sekä riittävät tiedot. Ilmoituksesi lukijat eivät tunne välttämättä toimintaasi ennestään, ja ilmoituksesi tehtävä on herättää kiinnostus ja innostaa heidät mukaan.