Onko järjestösi kiinnostunut luontotoiminnan kehittämisestä? Hae mukaan Vihreän Veräjän sote-järjestöille suunnattuun kehittämiskokonaisuuteen.

Onko järjestösi kiinnostunut luontotoiminnan kehittämisestä? Tai löytyykö järjestösi toiminnasta jo luontotoimintaa, jota haluaisit syventää tai laajentaa? Hae mukaan Sininauhaliiton Vihreän Veräjän sote-järjestöille suunnattuun vuoden 2025 kehittämiskokonaisuuteen.

Vihreän Veräjän tuella sotejärjestöt voivat käynnistää ja kehittää luontotoimintaansa. Vihreän Veräjän toiminnan tavoite on tarjota järjestöille erilaisia keinoja luontokokemuksien lisäämiseen järjestöjen kohderyhmien arjessa. Vihreä Veräjä hakee uusia sosiaali- ja terveysjärjestöjä sekä -yhdistyksiä kumppaniksi vuoden mittaiselle kehittämismatkalle.

Kehittämismatka 2025 toteutetaan työpajoina Teams-alustalla kerran kuukaudessa, kaksi tuntia kerrallaan. Prosessi alkaa tammi-helmikuun vaihteessa ja etenee yksilöllisesti järjestöjen resurssit huomioiden. Kokonaiskesto on vuoden, jonka aikana järjestöt saavat valmiuksia luontotoiminnan juurruttamiseen oman työn arkeen. Vihreän Veräjän kehittäjät vierailevat järjestöissä kehittämismatkan aikana.

Osallistuminen luontotoiminnan kehittämismatkalle on sote-järjestöille maksutonta. Mukaan otetaan 10 sote järjestöä.

Hae mukaan 15.12.2024 mennessä.

Lisätietoa Vihreä veräjä-verkkosivuilta.