Haluaisitko tietoa yhdistysten ja koulujen yhteistyömahdollisuuksista Pohjois-Karjalassa? – Tutustu päivitettyyn oppaaseen!

Yhdistysten ja koulujen yhteistyömahdollisuuksia Pohjois-Karjalassa -oppaassa pohjoiskarjalaiset yhdistykset esittelevät millaisia toimintoja ja yhteistyön muotoja sekä oppimisympäristöjä heillä on tarjota alueen oppilaitoksille, erityisesti ala- ja yläkouluille sekä lukioille.

Oppaan tavoitteena on yhdistysten ja koulujen sekä oppilaitosten yhteistyön vahvistuminen, laajentuminen ja monipuolistuminen sekä pohjoiskarjalaisten yhdistysten ja järjestöjen tunnettavuuden lisääntyminen.

Tutustu Yhdistysten ja koulujen yhteistyömahdollisuuksia Pohjois-Karjalassa -oppaaseen tästä

Löydät oppaan pdf-tiedostona: www.joensuu.fi/yhdistyksille.

Oppaan päivittämisestä on vastannut Joensuun kaupungin Yhdistykset yhdessä Joensuussa -hanke ja Pohjois-Karjalan Sosiaaliturvayhdistys.

Asiasanat

järjestöjen ja koulujen yhteistyö,